niedziela, 3 marca 2013

W dobrym nastroju...

... w nowym wystroju :), czyli mała zmiana w oknie. Wiosnę czuć już w powietrzu, więc postanowiłam trochę wiosny wpuścić do domu. 

Pożegnałam na jakiś czas zasłony zakupione w Castoramie ...


Świeczki się już wypaliły, więc najwyższy czas na nowe :). 


Na lato wybrałam grube, ciężkie zasłony (IKEA), mam nadzieję, że skutecznie osłonią nas przez upałami, bo okno mamy od strony południowej....





Zmiana ta jest dobrym pretekstem, żeby robić małe zakupy :).



Skoro wiosna to rower już przygotowany do nowego sezonu, a ja czekam z niecierpliwością na pierwszy pogodny, ciepły weekend, żeby iść do ogródka. 

ogródek warzywny -  27 marzec 2012


Śmieję się w duchu bo jeszcze parę lat temu ogródek omijałam szerokim łukiem i nie podzielałam pasji mojej mamy, a teraz niecierpliwie czekam na mój trzeci sezon ogródkowy :)

Brak komentarzy: