niedziela, 9 grudnia 2012

Śnieg ...

Dzisiaj będzie śnieżnie, mroźnie i zimowo. W taki czas najlepiej okryć się kocem, pić ulubioną herbatę i czytać... w tej materii los akurat mi sprzyja, w ramach rekonwalescencji siedzę w domu. Śnieg za oknem zainspirował mnie do śnieżnego wystroju również w domu. 
Ofiarą :) stała się lampa... do stworzenia zimowej szaty lampy użyłam: białego papieru czerpanego (260 gsm)  ze sklepu Namaste, dziurkacza - śnieżynki (2,5 cm), kamyków samoprzylepnych i taśmy dwustronnej 3 D :). 



 Wybór padł na mniejszą lampę, stojącą na komodzie.

Mały test, czy tuszować brzegi śnieżynek na srebrny kolor, czy pozostawić papier czerpany taki jaki jest, czy użyć kamyczków samoprzylepnych czy nie ?????


 Tuszu w końcu nie użyłam i uzyskałam taki efekt ...





                  Zdecydowałam się jednak dokleić kamyczki :) 



 

 W zeszłym roku na mikołajki piekłam ciasteczka łosie :), w tym roku powstały śnieżne babeczki oraz topniejące bałwanki... inspiracja tradycyjnie www.mojewypieki.com









Bardzo mi miło, że Święty Mikołaj o mnie nie zapomniał :))).


Dziękuję za komentarze, odwiedziny i zapraszam ponownie... :).

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cudowne te babeczki :)
Agusia

gps06 pisze...

Dziękuję Agusiu ! :)