czwartek, 9 lutego 2012

Podróżnik ...

Gdzie byłam jak mnie nie było ? Hmmm... poza pracą oczywiście :)


Trochę w ogródku, głównie warzywnym :) pierwszy sezon i pierwsze zbiory mam już zaliczone...






Trochę w kuchni, gdzie zaprzyjaźniłam się imbirem, kardamonem, amarantusem i wieloma innymi smakami :)







W tym roku przed świętami nie zrobiłam ani jednej kartki :(, moja uwaga całkowicie skupiona była na ...



Przepis na Rudolfy www.mojewypieki.blox.pl






Okazało się również, że jesteśmy "biebrznięci"... skutkiem czego planujemy trzeci już powrót w te strony ;)












I nie tylko biebrznięci :) ....




Podróżnik miał powstać w 2010 roku, miał... aż zastał mnie z tymi planami rok 2011, więc pomyślałam, że teraz zacznę na bieżąco scrapować kolejne wycieczki... i mamy rok 2012 oraz 2 kartki w albumie z 2011 :0))))






Brak komentarzy: