niedziela, 19 lutego 2012

Garden book ...

Ostatni tydzień bardzo sprzyjał słodkim wypiekom, oprócz walentynkowych babeczek, pączków powstało też ciasto marchewkowe, tym razem w mojej interpretacji z marcepanowymi marchewkami.



Przepis na masę marcepanową www.mojewypieki.blox.pl, wystarczy dodać szczyptę barwnika.




Dostałam również paczkę :)))))). Tym bardziej cieszę się, że ponownie zaczęłam coś robić z papierem, nie mam wyrzutów sumienia, że takie fajne materiały leżą odłogiem ...


Od dłuższego czasu myślałam o albumie, książce, w której mogłabym np. w zimie planować ogród warzywny, zapisywać przepisy i inne cenne wskazówki przekazywane z pokolenia na pokolenie ;). Mam nadzieję, że z upływem czasu i kolejnymi uzupełnionymi stronami książka nabierze charakteru (okładka również;)





Brak komentarzy: