wtorek, 18 listopada 2008

Niespodzianka

Zasady są wszystkim dobrze znane (notka u siebie i komentarz pod postem) więc zapraszam na urodzinowe cukierki :-))). Zabawa trwa do niedzieli do godz. 20.00, potem będzie losowanie ... na zachętę zdjęcie:

21 komentarzy:

osfojone hobby pisze...

Bez cukrowania, to jedne z najpiękniejszych kartek jakie kiedykolwiek widziałam.
Pozdrawiam
Małgo
http://qchquejaime.blogspot.com/

Barbarella pisze...

zajrzyj do mnie :) http://mojetworypotwory.blogspot.com/2008/11/blog-kreatywny.html#links

a przy okazji wezmę sobie udział ;)

annqaa pisze...

:D
ale fajne cukiereczki:D
Fajnie, że jesteś na blogspocie:)

Ale mogę cię prosić o zmieninie weryfikacji słów? Możesz w zamian dać moderowanie komentarzy i dzięki temu żaden spam nie wejdzie:)

Pozdrawiam,
Ania:*

fejferek pisze...

ale fajnie :)
takie ładne guziczki serwujesz :D

zaraz u siebie napisze :)
www.fejferkowo.blogspot.com

i gratuluje ustrzelenia PIF-a :)

Kropelka pisze...

To i ja pisze sie na Twoje Candy :-)
Slicznie tu u Ciebie :-)

adeluchna pisze...

ojjj kolejne Candy:)
już lecę pisać notkę:)

nowalinka pisze...

A czemu ja dopiero teraz widzę, że przeniosłaś bloga?
Ojej jak się ciesze :*

Madlinka pisze...

to ja też się zgłaszam:)już piszę notkę

Jelena pisze...

och! jaka slicznosc!!! biore udzial :)
Jelena

http://murllyka.blogspot.com

lara pisze...

fajnie, że przeniosłaś się na blogspota:)
jeśli pozwolisz, to na blogu napiszę troszkę później, bo teraz niestety nie mogę:( , ale na pewno napiszę;)

www.notki-lary.blogspot.com

lara pisze...

już podaję linka:
http://notki-lary.blogspot.com/2008/11/zabawy.html

alexls pisze...

Notka na blogu juz jest. Teraz wpisuje sie na te slicznosci:)

Magda pisze...

Słodziuchne candy:) Pozdrawiam serdecznie!

Gapciocha pisze...

zajrzyj do mnie;)http://gapciocha.blogspot.com/
i chętnie wezmę udział może coś wygram;)

Gapciocha pisze...

Zajrzyj do mnie;)http://gapciocha.blogspot.com a przy okazji wezmę udział bardzo chętnie;)

KarKa00 pisze...

śliczne kartki świąteczne robisz. oczywiście liczę że w końcu to mi się poszczęści. pozdrawiam, mój blog: http://scrap-karka00.blogspot.com/

Strawberry pisze...

śliczne karteczki :) podobnie jak dziewczyny próbuje swoich sił :) a może sie uda :)

http://strawberry-iwonka.blogspot.com/

buziaki Strawberry

nirshya.dwbh pisze...

Dawno sie nie "widziałyśmy"...

Miło było tu wpaść i popodziwiać Twoje prace.

www.rozwazna-i-tworcza.blogspot.com

kalioppe pisze...

ale fajne cukiereczki, tzreba się wpisać ;)

hasior pisze...

Jak każda scraperka kocham słodycze :)Może kiedyś mi się uda ...
Zapraszam na mikołajowe candy u mnie na blogu:
www.domhasiora.blogspot.com

piechotka pisze...

Jakie cudne kartki!!! BOSKIE!
Ja jeszcze nie scrapuję, ale mnie strasznie korci, więc cętnie przygarnę takie cudowności :-)