piątek, 16 sierpnia 2013

Warsztaty

Wakacje dobiegają końca, a w mojej głowie dopiero zaczyna się myślenie o urlopie.... jeszcze tylko 2 tygodnie, jeszcze tylko 2 tygodnie... ;) intensywne tygodnie. Już jutro (17.08) zapraszam do Goleszowa, ku mojemu zaskoczeniu będę tam prowadzić warsztaty z dekoracji ciast, a dokładniej ozdabiać będziemy  babeczki waniliowe (moje faworytki) oraz pierniczki. W roli głównej LUKIER KRÓLEWSKI :). Źródło przepisów to oczywiście www.mojewypieki.com, źródło dekoracji : burza mózgów Mamy i moja :).


SERDECZNIE ZAPRASZAM !


Do zobaczenia ! :)

2 komentarze:

Pokrowce na krzesła pisze...

super tutaj u Ciebie na tym blogu !

cięcie plexi pisze...

Nadzwyczaj ciekawe miejsce a także bardzo dobrze czyta się twoje wpisy :) Oczekuję na dodatkowe oraz zapraszam do siebie na moją stronke internetową - pewnie jeszcze nie raz tu wejde poczytać twoje wpisy ;-)